wtorek, 29 stycznia 2013

Waloryzacja Mercedesa Benza 190E Bburago 1:25

Po kilku dniach dotarła do mnie paczka z wrakiem modelu Mercedes Benz 190E. Model wylicytowałem na allegro za 11,50 PLN + przesyłka 11,50. Łącznie ze mną, o auto walczyło aż pięciu użytkowników.

Po co był mi ten zakup? Miał to być dawca dla mojego czerwonego modelu Mercedes Benz 190E. Jeszcze do dzisiejszego dnia nie posiadał on bowiem oparć foteli przednich oraz co najważniejsze - lewe przednie koło zostało ułamane wraz z ośką i ze zdrowego modelu pozostały wspomnienia. Wrak nie miał z kolei tylnego koła, ale nie był to żaden problem - mnie interesowała tylko przednia ośka.

Wrak prezentował się tak:


 Naklejka "D" na klapie bagażnika bardzo mi się spodobała.
 Model z mojej kolekcji prezentował się z kolei tak:
Mercedesy w komplecie:
 Brak oparć przednich foteli:
 Wrak je posiadał, z czego oczywiście skorzystałem;)
W trakcie:
 Powyżej Mercedes już po zamianie ośki oraz oparć foteli.Dokleiłem także lewe lusterko i już nie lata luźno jak przedtem.
 Ułamany znaczek Mercedesa - być może kiedyś znajdę zamiennik.


 Poniżej - skala 1:24 oraz rodzynek z 1:25. Mercedes wreszcie prezentuje się jak trzeba. Po lewej moje trzy Audi A4 - białe i srebrne od Welly, czerwone od Bburago. Wkrótce notka tylko o moich modelach Audi.
 Tymczasem wrak być może posłuży za materiał dla innych modeli:

2 komentarze:

  1. Podobają mi się te modele. Czekam z niecierpliwością na opis tych Audi'c no i mam pytanie: myślał może kolega o zakupie Audi A4 Quattro od Welly. Widuje je często ale w skali 1:34.

    OdpowiedzUsuń
  2. Audi A4 chciałbym zakupić najpierw w skali 1:24 - najlepiej kolor czarny lub srebrny. Co do skali 1:34 faktycznie są one dostępne http://allegro.pl/audi-a4-b4-niebieskie-welly-1-34-f-ra-i2977172997.html ale póki co planuję zakup kilku modeli w skali 1:43 i skalę 1:34 odkładam na bok. Z tego co jednak słyszałem to skala Welly w skali 1:34 zrobiło ten model Audi dość ładnie, czego nie można powiedzieć o tym: http://allegro.pl/audi-a4-1-34-welly-i2978449125.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)