poniedziałek, 11 czerwca 2012

Mini - makieta garażu

Wracam po dłuższej przerwie i zapewniam, że cały czas usilnie pracuję nad powiększeniem kolekcji. Mam już kilka upatrzonych modeli, które - mam nadzieję - przedstawię za niedługo na blogu.

Czasem gdy człowiek chce odpocząć, ale równocześnie zrobić coś pożytecznego i... innego, do głowy mogą mu wpaść ciekawsze pomysły. Mój nie był jakimś oryginalnym, ale postanowiłem, że dla moich kilku póki co modeli w skali 1:34 wykonam garaż z zadaszeniem gdzie będą mogły się "schronić" choćby przed kurzem etc.

Poniżej makieta, którą udało mi się sklecić. W planach mam już kolejną - coś w stylu muzeum, gdzie staną obok siebie np. Maluch i Fiat 500.


Drzwi za którymi zaparkowano Fiata 125 p., Syrenę, Warszawę czy... Forda Mustanga Bossa.


Pierwsze piętro póki co stoi niezagospodarowane.


W warsztacie rozebrane do gołej karoserii - Audi A4 (Welly), na ścianie stare Ferrari GTO z Bburago a poniżej inne - GT356 z Maisto.

1 komentarz:

  1. Rozbudowuj kolekcje!

    Pozdrawiam!
    http://subarucollection.blogspot.com/

    Grexik!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)