wtorek, 7 marca 2017

Moja kolekcja Fiat 126 - KAP, Welly, Polistil

Dzisiaj prezentuję mój mini zbiór fiatów 126. Aktualnie w kolekcji znajduje się 8 "malaczów".

1. Fiat 126 czerwony 1:43 Kultowe Auta PRL
2. Fiat 126 żółty 1:43 KAP
3. Fiat 126 BIS niebieski 1:43 KAP
4.  Fiat 126 biały BOSMAL 1:43 KAP
5. Fiat 126 pomarańczowy kartonowy skala ok. 1:34
6. Fiat 126 biały Welly skala 1:34
7. Fiat 126 zielony Elegant Welly skala 1:43
8. Fiat 126 niebieski POLISTIL - Italy 1978 skala 1:43 + PUDEŁKO 










BONUS. Mój maluch z 1983 roku w skali 1:1 :) Sprzedałem go jednak w listopadzie 2016 roku. Był super autem, ale teraz posłuży komuś innemu. 


9 komentarzy:

  1. Skąd ty bierzesz te cuda ?! Nnie widziałem ich dobre 15 lat :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam, szukam, szukam i czekam na okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wytrwałości :] Ale dla takiej pasji na pewno warto !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto :) PS: zbieram z małymi przerwami, ale już od kilku dobrych lat. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cześć! W jakim kierunku planujesz rozwijać kolekcję? Pokazywałeś zdjęcia bardzo drogich modeli w skali 1:18. Czy teraz zamierzasz wzbogacać zbiór o coraz droższe modele? Czy raczej powracasz do tańszych firm- mam na myśli producentów Bburago, np: skalę 1:43 i Welly 1:34. Zapowiadają się coraz ciekawsze nowości u tych dwóch producentów. Czy widziałeś już najnowsze zestawy bburago lawety z samochodem, jest kilka opcji w różnych kolorach. Mnie najbardziej zainteresował VW – Polo,bo takiego nie mam jeszcze w kolekcji.Jak spodoba mi się wykonanie to może kupię wszystkie zestawy. Pozdrawiam Przemek


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, koncentruję się na skali 1:43 oraz 1:24. Co do 1:18 traktuję ją jako "od czasu do czasu". Co do Polo to nie mam go w swojej kolekcji, ale samochód jest bardzo ciekawy i będę chciał go zdobyć :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Polo z bburago 1:43 żółte jest dostępnie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W kwestii sprzedaży samochodów najlepiej sprawdza się skup aut Warszawa. Firma ta oferuje odkupienie starego samochodu i wypłacenie potrzebnej gotówki. Wszystko bardzo sprawnie
    Skup aut Warszawa

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)