środa, 4 kwietnia 2018

BMW Roadster, Dodge Viper, Fiat Punto, Land Rover Bburago 1:43

Ostatnio pobuszowałem co nieco po sieci i znalazłem kilka ciekawych egzemplarzy modeli w skali 1:43. Najpierw na allegro za 5 zł (plus 11,50 przesyłka) zakupiłem BMW roadster. Auto, którego nie miałem w kolekcji. Następnie idąc za ciosem, już na OLX nabyłem pięć modeli: 2 Dodge Vipery, 2 Fiaty Punto i ładnego Land Rovera (1:47) od Bburago. Cena? Okazyjna. 5 zł za sztukę i 12 zł za wysyłkę. Oto one :)










5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kolekcja! Super modele ;)
    Zapraszam na moją stronę ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.facebook.com/BburagoCollection/

    OdpowiedzUsuń
  3. Budowa domów Warszawa to usługi, z których warto skorzystać. Dzięki nim można w prosty sposób rozpocząć i zrealizować budowę własnego wymarzonego domu.
    skup aut warszawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem te auto bardzo ładnie wygląda.Może nawet za nie długo sam sobie je kupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć taką pasję i kolekcjonować auta :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)