czwartek, 23 stycznia 2020

Polonez w skali 1:24 ! Nowa kolekcja modeli od Hachette

Wczoraj wieczorem oglądając TV mym oczom ukazała się reklama pewnej firmy (nie DeAgostini a Hachette) o modelach PRL w skali 1:24! Moje zdziwienie było spore, wszak modeli typu Polonez, Fiat 125p (w planach) w tejże skali właściwie nie ma na rynku. Dziś zajrzałem do Empiku i obejrzałem Poloneza, auto z numeru pierwszego. Wykonanie bardzo pozytywne. Brak otwieranych elementów nadwozia, ale skala (większa niż królewska) robi wrażenie :) A co Wy o tym sądzicie? Ja chyba nabędę, będzie świetnie pasować do Bburago i Welly 1:24.






8 komentarzy:

  1. Witaj
    Mniej więcej rok temu była seria testowa (tylko parę województw to dostało) u mnie także nie było a ceny na allegro to było i Wsumie nadal jest przegięcie.

    Ja już swojego nabyłem dla mnie brak otwieranych elementów to nie minus i tak w gablotce są zwykle zamknięte;-) może i nie ma zegarów czy detali na desce rożdzielczej to jednak jest to najlepiej wykonany dotychczas Polonez, drugi numer Fiat 125o trafi do sprzedaży 5 lutego;-) (ja może kupię cena to już 100zł bez 1 grosza) w następnych będzie odpowiednio Warszawa M-20, Łada 2105 i Wołga M21 sedan (niebieska) seria jest bardzo fajna i tak jak mnie bburago wręcz obrzydziły 1:24 wraz z maisto (oczywiście mówimy o made in china) np.cayenne II turbo który jest pomieszanym przed liftem z po liftem tak ta seria przywraca mi wiarę że w 1:24 można naprawdę zrobić świetnie model (jeszcze są alfy romeo z Fabbri wszystko otwierane cena coś koło 100zł, oraz ładne wypusty Whitebox 1:24) zresztą same welly także się podnosi w jakości np.Lamborghini Urus 1:24 najnowszy wypust świetnie udowadnia że welly robi lepsze modele od Maisto

    A ja zkolei czekam na regularna serie Kultowych Ciężarówek PRL Deagostini ostatnio była testówką i z drugiego końca Polski ściągnąłem sobie (tylko do swojej kolekcji) Stara 25, 266 i Żubra A80 wszystko w 1:43 i jak wykonane;-) czekam na start regularnej serii to sobie dokupie jeszcze Ziła 130 za 40zł
    I polecam! Poloneza

    A co do 1:24 ja mocno zredukowałem swój zbiór zostawiłem jedno bburago (całkiem niezłe i model typowo sentymentalny), 2 welly (świetne) no i 2 alfy od Fabbri Wsumie też IXO (boskie)+polonez 1:24
    Pozdrawiam
    Jeśli będę rozszerzał kolekcje 1:24 to tylko i pojedyncze egzemplarze z IXO/Whitebox oraz Welly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Hubercie :)
      zgadza się, widziałem już jakiś czas temu kilka modeli Poloneza na allegro, Polak to przedsiębiorczy człowiek, ceny faktycznie po 70-80 zł i najlepsze, że ktoś kupuje za taką sumę, gdy w sklepie taniej.

      99,99 zł to już będzie drożej, ale jeśli ktoś ceni jakość - pewnie nabędzie kolejne modele (ciekawi mnie czy będzie też w niej popularny maluszek).

      W skali 1:24 mam kilka Bburago i Welly. Włosi (teraz produkcja chińska) podobnie jak Welly, podnoszą jakość. Mają np. piękne Ferrari, ładne są też modele Audi. Bburago 1:24 zbieram przez sentyment, pierwsze auta (m.in. pomarańczowa Alfa 75 Jagermeister) otrzymałem jeszcze od rodziców na gwiazdkę.

      Co do otwieranych elementów nadwozia, co kto lubi. Ja zawsze cenię sobie, gdy otwiera się maska.

      Pozdrawiam i owocnych zbiorów życzę!

      Usuń
    2. Co do jakości wątpie, zrezygnowałem z zakupu fiata 125p;-) bo ma z tyłu mega uproszczone lampy (gorzej to wygląda niż w Fiacie 1:43 od Dea) którego planuje kupić zamiast 1:24;-) więc zrezygnowałem z kupowania tej serii już;-) ale polonez jest świetny polecam warto mieć w swojej kolekcji im dalej tym więcej przeszczepów z serii rosyjskiej i rumuńskiej które pojawiają się także na allegro;-) i tak jak mówisz Wsumie wszystko co kto lubi;-) każda kolekcja jest inna i każdy inaczej dobiera modele, ja zbieram teraz lepsze 1:43 i stawiam na jakość;-) 1:24 to wyjątki co nie zmienia faktu że w tym roku planuje jeszcze jedne;-) Lamborghini Urusa od Welly 1:24. Poza tym same 1:43 głównie gablotkowe;-) Ja zbieram auta które mi się podobają zanim kupię model przemyślam;-) kilka razy i to zdaje egzamin;-) tak jak pisałem każda kolekcja jest inna ja też kiedyś zbierałem na większą skalę Welly I bburago zwłaszcza w 1:34 I 1:43;-) teraz je sprzedaje;-) oprócz wyjątków;-)
      I 1:24 zostały już tylko 2 na sprzedaż Volvo XC90 I i Shelby Series I (reszta czyli 6 zostaje w kolekcji)
      Pozdrawiam i także życzę owocnych zbiorów

      Usuń
    3. Fiat 125p ładny, ale cena może niekiedy odstraszać. Zobaczę czy kupię, chwalę sobie Poloneza.
      Też trzymam się zasady, że kupuję te, które mi się podobają. I staram się pamiętać, że nie można mieć wszystkiego ;)
      Powodzenia w ubogacaniu kolekcji, dziękuję!

      Usuń
  2. Świetny wpis. Takie modele samochodów są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie kolekcja super chce zebrać wszystkie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)