sobota, 10 marca 2012

(7) Świeże Audi oraz Mercedes

Pierwszym zakupem do kolekcji Audi była ta "setka" firmy Schuco (niemiecki koncern produkował ten model w latach 1982-1991). Niestety nie posiada ona tylnej klapy, ale być może kiedyś uda się to naprawić. Mój zabieg waloryzacji ograniczył się do zdemontowania tylnego zderzaka i założenia go drugą -prawidłową - stroną oraz wyczyszczenia drzwi bocznych z czarnego markera. Model mimo swoich wad, niemal od razu przypadł mi do gustu. Sprzedający chciał otrzymać za niego 25 zł z przesyłką, ale stargowałem się na 20. Czy to dużo, czy mało sam nie wiem. Grunt, że cieszy oko i ma duszę;)
Poniżej czerwone Audi TT firmy Cararama (1998-2006), które zakupiłem gromadząc środki ze sprzedaży ciężarowego Mercedesa Actrosa (38 pln). Nawet nie wiem skąd miałem tę ciężarówkę. Wyjąłem ją z wersalki i od razu postanowiłem sprzedać. Jak widać komuś przypadła ona do gustu i postanowił ją zakupić.

Co do Audi to zapłaciłem za nie 21,50. Faktycznie, wspomniana firma wypuszcza ładne, dopracowane modele. Z pewnością dokładniej odwzorowane od modeli Maisto. Akurat mam samochód z ich stajni tak dla porównania i zdecydowanie wygrywa Cararama, choć szary model również mi się podoba.

Audi A4 chciałem nabyć od razu jak je tylko zobaczyłem. Welly w skali 1:43 daje radę.
Poniżej moja mała rodzina Audi.
Mercedes CL63 tuningowany przez AMG , którego nabyłem wczoraj w sądeckim Tesco. Kosztował 12,99. Stał samotnie obok chyba z dziesięciu sztuk Lamborghini. Wypatrzyłem go, obejrzałem w miarę możliwości i wziąłem. Jest dopracowany, widać, że Rastar się rozwija i ma coś do zaoferowania kolekcjonerom.

Ciekawostką jest fakt, że wcześniej modele Rastar 1:43 oglądałem w innym sądeckim centrum handlowym (oddalonym od Galerii Gołąbkowice o jakieś 2 km) i każdy kosztował bagatela 19,99! Oczywiście wtedy zrezygnowałem z zakupu i tym bardziej cieszyłem się z tego wczorajszego. Warto jednak czasem poczekać na okazję, a nie kupować auta tylko dlatego, że nam się podoba i chcemy je mieć od razu. Z pewnością będę obserwował kolejne godne uwagi modele tej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie:)