piątek, 26 września 2014

Syrena 104 Złota Kolekcja

Po ostatnich reklamach telewizyjnych zapowiadających nową serię modelarską w skali 1:43 udałem się dzisiaj po pracy do empiku z planem nabycia Syreny.

Podszedłem do półki z wydaniami kolekcjonerskimi i nic. - Kicha - pomyślałem. - Rozeszło się pewnie na pniu. Ale zaraz spojrzałem w dół i mym oczom ukazał się widok 2 ładnych modeli z tej serii w promocyjnej cenie. Wziąłem 2 sztuki Złotej kolekcji - dla siebie i na handel. Być może za jakiś czas będzie zapotrzebowanie na ten model. Wówczas wystawię go na sprzedaż.

A tak Syrena 104 x 2 prezentuje się w jesiennej scenerii.

Już niebawem więcej zdjęć.




8 komentarzy:

  1. Piękny egzemplarz, kusi aby zaprenumerować kolekcję. Mam duże braki jeśli chodzi o kultowe auta, więc ta złota kolekcja jest dla mnie jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja fajna i potrzebna, choć na Facebooku DeAgostini jest wielu oburzonych m.in. ceną.

      Usuń
  2. Zazdroszczę takiej perełki! Sam sobie zawsze obeicuję, że w końcu zacznę kolekcjonować ale brakuje ciągle czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dzień jest dobry, by zacząć :) Teraz jesień, więcej czasu spędzamy w domu, dni są krótsze więc taka pasja może być bardzo fajnym zajęciem.

      Usuń
  3. Posiadam w domu małą kolekcję samochodów Burago. Może dzięki takim serią troszeczkę ją powiększę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie na rynku nie brakuje ciekawych modeli w skali 1:43 w przystępnej cenie. Nic tylko szukać i nabywać :) Również kolekcjonuję Bburago.

      Usuń
  4. Zawsze kiedyś marzyłem o tym aby mieć takie auto i nie wiem teraz czy udami się mój plan zrealizować. Muszę przyznać, że również jakiś czas temu czytałem w https://kioskpolis.pl/smart-casco-definicja/ czym jest smart casco jako ubezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy napotkasz trudności na drodze, warto mieć zaufaną firmę, która oferuje usługi pomocy drogowej. Na stronie https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ znajdziesz informacje o usługach i profesjonalistach, którzy są gotowi przyjść Ci z pomocą. Skorzystaj z linku i miej pewność, że zawsze możesz liczyć na rzetelną pomoc.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)