poniedziałek, 24 listopada 2014

Moja kolekcja Audi 1:43 + Seat

Moja kolekcja modeli Audi w "królewskiej skali" prezentuje się następująco. Niedawno nabyłem Audi R8 (Bburago, czerwone), Audi 80 Avant (Schabak), Audi V8 (Schabak) oraz Audi A8 bez lusterek, które koniec końców dokleiłem (Minichamps). Pierwsze z aut zakupiłem na stacji paliw, trzy pozostałe na allegro, zaś ich ceny oscylowały w przedziale od 25 (Audi A8) do 60 pln (za Audi 80). Za czerowny model Bburago w pudełku, zapłaciłem 11,90. Kolekcja stale się powiększa. Postanowiłem włączyć do niej czarnego Seata Ibizę (Bburago), z którym Audi współpracuje przecież przy produkcji aut. Co ważne model ten stylistycznie bardzo przypomina swojego kolegę z Ingolstadt.  










6 komentarzy:

  1. Witam Serdecznie
    Piszę do Ciebie z zapytaniem...
    Udało mi się kupić modelik samochodu w skail 1:43 ,potrzebuję naprawić w nim boczne lustereczka ,tylną wycieraczkę... ew.może jest jakiś sposób na zmatowione szyby?
    Jeśli wiesz gdzie lób Kto zajmuj się takimi naprawami modeli
    z góry Dziękuję.
    Pozdrawiam
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolekcja! Szkoda, że bez pudełek bo byłyby warte dużo więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam taką kolekcję. Czy chcesz się wymienić może, bo mam kilka podwójnych modeli!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)