wtorek, 13 stycznia 2015

Pierwszy wpis w 2015. Co nowego? Skale 1:24, 1:43 i 1:34 oraz 1:1 :)

Trochę mnie nie było ale wiadomo praca, praca, święta, sylwester, praca, sport - biegam i zleciało. W międzyczasie udało mi się nabyć Fiata 126 p z 1983 roku w całkiem dobrym stanie. Oczywiście skala 1:1 :) Wypatrzyłem go na olx i przyznam szczerze, był dość słabo "obfotografowany" i własnie w tym upatrzyłem swej szansy. Tym samym spełniłem jedno ze swych marzeń, jakim było kupno "PRL-owskiej" maszyny. Teraz przede mną "mały remont", który planuję na początku lutego :) "Malczan", "maluszek" długo stał w garażu przykryty kurzem i kocami.



Odnośnie modelarstwa. Powiem szczerze - właściwie napiszę - że znów zachłysnąłem się modelami w skali 1:24. Podobają mi się głównie modele Audi i BMW. Już od jakichś dwóch tygodni obserwuję kilka od Bburago i Welly. Ostatnio zauważyłem również na Orlenie BMW M3 od New Ray'a za "jedyne" 55 zł. Na dniach zapewne kupię kilka aut :)Na dobry początek. Swojej narzeczonej mówię, że trzymają wartość, a nawet z czasem stają się cenniejsze, co przecież jest prawdą więc nie wyrzucam pieniędzy w  błoto :)

Skala 1:43 na razie w miejscu. Ani nie nabyłem żadnego samochodu, ani też nie sprzedałem. Ale również "na dniach" pewnie odwiedzę jeden ze sklepów i popatrzę na Bburago i Welly.

Swoją drogą, w okresie świątecznym pstrknąłem dwa zdjęcia. W Lidlu i Biedronce nie brakowało fajnych prezentów, choćby Ferrari z całym serwisem. Miałem na nie chrapkę ale ostatecznie go nie kupiłem.




Skala 1:34 to ostatnia ze skal, którym się dość uważnie przyglądam. Jest kilka aut, które chcę mieć. Ostatnio, jeszcze na początku grudnia ub. roku, czyli w przedświątecznym szale, kupiłem na allegro Toyotę Corollę Welly. Jest super. Otwierane drzwi, a precyzja wykończenia tak nadwozia, jak również wnętrza, robi wrażenie in plus. W sklepie kupiłem dodatkowo Peugeota 504, Mercedesa C-Class i Forda Crown Victorię w wersji policyjnej.

W związku z nowym rokiem 2015 mam postanowienie -odzywać się częściej, a co za tym idzie publikować na blogu chociaż dwa razy w msc. Zobaczymy jak to wyjdzie w "realu" ale zapewne raz będzie częściej, raz rzadziej.

Cieszę się, że zaglądacie na tę stronę, komentujecie i niejednokrotnie chwalicie moje zbiory pisząc np. na mojego maila. Dziękuję. Chciałbym również życzyć Wam, by Wasze zbiory i pasja rozrastały się w dobrym tempie i by radość z bycia kolekcjonerem nie odpuszczała Was ani na krok!

5 komentarzy:

  1. Cześć wreszcie powróciłeś na blog.
    Na temat poprzedniego postu. Super, że uratowałeś Audi combi czarny ze wszystkimi elementami ruchomymi. Ten biały również nie jest taki zły przyznaję, że jest stary i jakaś chyba podróbka z innej serii ,ale ma aż cztery elementy ruchome to zawsze jest warto ocalić go. Jak Ty interesujesz się marką Audi.
    Fajnie, że chcieć uratować prawdziwego malucha.
    ( Wybierasz się nim na złombol na przyszły rok 2015?) Lub zapis się do programu „Kup i zrób” na kanale TVN Turbo).
    Czy mogę Ciebie zapytać. Gdy była akcja modeli bburago 1:43 pakowanych po 5 sztuk w sklepach Biedronkach czy wtedy Ty kupiłeś najnowszą zapowiedz Hyundai Santafe i Alpinia? Lub inne, które były Twoim gustem zainteresowany?
    Podaje Ci mój adres do mojego bloga. przemkapasja.blogspot.com
    Parę dni temu Ja również dla próby zrobiłem aż 3 posty.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      nie zakupiłem wówczas tego zestawu ale był całkiem ciekawy. Mój profil kolekcji to obecnie (skala 1:43) modele Audi (każdy producent), ewentualnie ciekawe auta z Bburago i Welly.

      Co do Malucha zobaczymy :) Póki co jest delikatnie remontowany. Myślałem, o TVN Turbo ale pewnie jest sporo chętnych właścicieli maluchów na taki występ.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Cześć! Dziękuję za miły komentarz.
    Zrobiłeś mi "wielką"niespodziankę na moim blogu.
    Życzę Tobie również szukania ciekawych marek do kolekcji w nowym roku 2015.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)