niedziela, 15 lutego 2015

Welly zaskakuje. Klasyk Volkswagen Golf I 1:34!

Przeglądając nowości od Welly natknąłem się na zapowiedź Volkswagena Golfa MK1 w skali 1:34-1:39! Piękny czerwony w dodatku GTI... Przyznam, jak tylko model ukaże się w sprzedaży (brak go na allegro, poza skalą 1:18 w magicznej cenie od 99 do 139 pln) od razu go kupię, a wygląda na solidnie wykonanego. W przedsprzedaży ma być dostępny na przełomie kwietnia i maja br. Moja matka chrzestna miała kiedyś takiego (lata 90-te) ale wujek mocno go porozbijał. Z tych czasów ostała się jeszcze bodajże żółta zapalniczka z logiem VW.  Wracając do modelu, to zapewne kontynuacja polityki firmy po tym jak na rynku w tej skali pojawił się VW Santana. Szkoda tylko, że Welly nie myśli o skali 1:43. Takie auta rozeszłyby się jak ciepłe bułeczki.

I cały czas czekam na stare Audice :)

Zaznaczyłem również Audi TT. Wygląda naprawdę fajnie.



18 komentarzy:

  1. Audi faktycznie wygląda bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja! gratulacje! ja dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym takie na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Modele są genialne, szkoda że nie mam do tego cierpliwości :D Sprzedajesz może takie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co kolekcja stale się powiększa. Jeśli już sprzedaję, co zdarza się rzadko, to modele w skali 1:24. Zbiór 1:43 pozostaje niemal nienaruszony :) Do każdej kolekcji trzeba mieć cierpliwość, ale gdy uda nam się utworzyć fajny zbiór, naprawdę cieszy oko.

      Usuń
  5. No to moze daj zdjęcie jak kolekcja się powiększyła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście - solidnie wykonany model z oddanymi, wszystkimi szczegółami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratka dla kolekcjonerów. Sam od nie dawna zbieram miniaturki samochodów. Zacząłem od tych najbardziej znanych aut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda ta miniaturka Golfa :) Jestem pod wrażeniem oddanych szczegółów

    OdpowiedzUsuń
  9. Od nie dawna i ja zacząłem rozwijać swoją kolekcję. Twoja jest na prawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te modele samochodów i jakie szczegółowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie też takie miniaturki robią wrażenie. Sam chyba zacznę je kolekcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyki Volkswagena zawsze w cenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)