piątek, 13 marca 2015

Warszawa 203 kombi i Ford Fairlane

Pogoda dziś co prawda deszczowa i wietrzna - bardzo angielska, a ja do pracy dotarłem akurat autobusem. Nie zrażając się jednak zbyt mocno, postanowiłem, że po skończeniu pracy udam się do galerii by odwiedzić jeden z sądeckich empików (w sumie są obecnie dwa).

Zahaczając po drodze o prasę motoryzacyjną i czytając bardzo ciekawy materiał o szwedzkim Saabie 95 (Auto Świat classic - pierwszy raz w życiu kupiłem to pismo - cena 19,99), którego grupa zapaleńców z Polski postanowiła ściągnąć z zimnej północy nad Wisłę (sic), zajrzałem do działu z kolekcjami. Wypatrywałem Warszawy Kombi ze Złotej Kolekcji, a tymczasem na półce znajdowało się z dobre dziewięć sztuk Kultowych Wozów Policyjnych - w tym jakieś cztery tytułowe Fordy. Resztę tworzyły dwa kolejne numery.  Niestety mimo bardzo usilnych prób w pierwszej chwili nie zauważyłem Warszaw. "Spóźniłem się. Podobnie jak z  ostatnim Fiatem 125 4x4, który błyskawicznie zniknął z empików" - pomyślałem. Wtem jednak, w samym rogu, ku swojej własnej wielkiej uciesze, na specjalnym stojaku dostrzegłem trzy Warszawy. Pooglądałem je z każdej strony, a przynajmniej tyle ile dało się dojrzeć przez blistry. Do tego pochwyciłem Forda. Cena 6,99 zł zdecydowanie warta uwagi. Warszawa kosztowała wszak 29,99 pln. Po rozpakowaniu obydwu aut mogę stwierdzić jedno - nie brak im fajnych dla oka detali, zaś sama 203-jka zachwyca  mnie swym kolorem. Model Warszawy jak się później okazało miał wadę przedniego lewego koła, właściwie opony. Wziąłem więc żyletkę i delikatnie przycinając gumę odciąłem jej nadmiar, który tworzył swojego rodzaju kłopotliwe wybrzuszenie. Teraz jest już jednak w porządku.

W następnym poście napiszę kilka słów o mojej dość szybko rozrastającej się kolekcji BMW, który liczy już pięć aut.Kto by pomyślał, że kiedykolwiek nabędę "beemkę". Wiadomo u mnie liczy się Audi ale jak wiadomo życie czasami lubi zaskakiwać.













 

5 komentarzy:

  1. Samochody masz tylko i wyłącznie z gazet czy kupujesz je także przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydania gazetowe, sklepy typu hipermarket oraz internet. Tak naprawdę gdzie się da. Chętnie wybrałbym się na jakąś modelarską giełdę. Auta kupuję jednak tylko wtedy gdy cena jest dobra, a model interesujący lub pasuje do profilu mojej kolekcji.

      Usuń
  2. Super hobby! Ja również zbieram chociaż nie w takim wymiarze jak Ty;) Życzę wielu nowych zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kolekcja!!! Ja też zbieram modele samochodów w tych wymiarach, czyli 1/43 i czasami 1/34. Niedługo zacznę też zbierać 1/24. Życzę wiele nowych nabytków

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)