sobota, 5 marca 2016

Volkswagen Amarok i Land Rover od Bburago z Pepco

Będąc dzisiaj w mieście na sobotnich sprawunkach, zajrzałem do sklepu Pepco. Czytałem bowiem na forum miłośników Bburago, że pojawiły się tam modele tego producenta w skali 1:43 z serii Street Fire. I faktycznie, na półce, obok skali 1:43 od Welly, wystawiono kilkanaście modeli Bburago. Wybrałem spośród nich dwa, które wyjątkowo mi się spodobały. Cena za sztukę to 12,99 zł więc niezbyt wygórowana. Cieszą oko :) Pickup Volkswagen Amarok zaskoczył mnie dosyć mocno, nie wiedziałem, że Bb produkuje ten model. Land Rover LRX Concept wyróżnia się za to eleganckim czarnym lakierem.







5 komentarzy:

  1. Świetne te samochodziki :) Dałbym taki mojemu siostrzeńcowi, bo pracuję w Albar i jest bardzo zafascynowany moją pracą. Chyba nie do końca rozumie, że nie jestem mechanikiem, a instruktorem jazdy :D Ale młody się interesuje samochodami, więc z chęcią przyjmie takie autko :) Jutro idę do Pepco, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są, a gdzie można je jeszcze dostać po przystępnej cenie ?


    Kaski motocyklowe z Bikestar

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, szkoda że nie wiedziałem wcześniej, że taka okazja była. Fajne autka. W sam raz dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają te modele

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)