sobota, 25 czerwca 2016

Welly w skali 1:34 - Oldschool

Witam. Dziś będzie krótko, ale na temat. Bardzo podoba mi się to, że firma Welly wypuszcza na rynek, prócz modeli aut nowoczesnych, także modele z lat 80 czy 90. Mam już niewielką flotę, ponieważ sporym sentymentem darzę minione lata w motoryzacji. Byłem dzieckiem gdy widywałem je na drogach. Na zdjęciu moje: Volkswagen Golf I GTI, Volkswagen Santana oraz poczciwa "beczka" - Mercedes-Benz 230 E. Welly już wypuściło kolejne cudeńko - busa VW T3. Teraz tylko czekać na Audi 80. Pytanie kiedy wyprodukują? 






18 komentarzy:

  1. Mercedesa Benz 230 E również mam. Dostałem na ostatnie urodziny i muszę przyznać, że naprawdę bardzo się ucieszyłem. Głównie ze wspomnień, które wiążą się z tym autem, a o których przypomniało mi to autko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnienia są bezcenne :) Model został wykonany całkiem całkiem. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne modele! Pozdrowienia z Albar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pepco bburago 1:43

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tylko tego golfa, miałem kiedyś merca ale synek go dopadł :]

    Przewozy do Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym chciał żeby welly wypuściło Poloneza 1500 1:24 albo Audi 80 B2. Ale raczej to się nie stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciał Audi 80 B3 :) Trzeba wierzyć. Jeśli wypuścili Golfa MK 1, to jest szansa na wszystko. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ooo poldka 1500. Ja bym chcał marca 190e

      Usuń
  8. Ahh... mam 230e��w tym samym kolorze bo kocham w123 i też dla tego że dziadek takiego miał w skali 1:1��. Zamierzam kupić VW santane,T3,takiego golfa i morze renault r8.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć czy dawno kupiłeś najnowsze modele welly 1:34 o marki interesujące to volkswagen II -Ty go wybrałeś czerwonego oraz mercedes -beczka -w kolorze piasek?
    Pozdrawiam P.S. Chciałem Tobie też się pochwalić mercedesa -beczka też już mam w kolorze zielonym ,a na temat golfa II mam zaklepany księgarni w kolorze czerwonym lub czarnym.
    Jak się pojawi to zaprezentuje na moim blogu.
    Zapraszam do czytana na moim blogu i podaje adres.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Na temat postu który chciałem Tobie przypomnisz i po informować Ciebie,że ostatnim razem też zakupiłem Volkswagena Golfa II ale innym kolorze wybrałem kolor biały do mojej kolekcji. Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)