poniedziałek, 19 lutego 2018

Ferrari F50 i Renault Schlesser Buggy Bburago 1:24

Witam! Przybyły już do mnie dwa modele Bburago, jakie wylicytowałem ostatnio na aukcjach allegro. Pierwszym z nich jest piękne Ferrari F50. Kupiłem je za jedyne 20 zł (plus 8,60 przesyłka). Moje zdziwienie było tym większe, iż rozpakowując model okazało się, że sprzedający wysłał go... w oryginalnym pudełku Bburago :) Na aukcji o tym nie wspominał. Ten transfer trzeba więc zaliczyć na duży plus! Drugim nowym nabytkiem jest model Renault Schlesser Buggy (40 zł + 8,60). "Dakarówka" nie ma pudełka, ale za to jest w świetnym stanie. Poniżej szybkie dwa zdjęcia, na więcej szczegółów przyjdzie pora za jakiś czas. Pozdrawiam kolekcjonerów :)





4 komentarze:

  1. Cześć! Jak tam elementy ruchomie jak drzwi i pokrywy silników w dwóch Ferrarirów?
    F50 nigdy nie miałem w kolekcji,
    a F40 mam w kawałeczkach w złomie żółtego.
    Najważniejsze pytanie czy to stare pudełka Bburago czy raczej w serii Race Ty kupiłeś?
    Superowe i ponownie Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję, wszystko sprawne, na swoim miejscu. F50 ma pudełko w całkiem dobrym stanie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. W kwestii sprzedaży samochodów najlepiej sprawdza się skup aut Warszawa. Firma ta oferuje odkupienie starego samochodu i wypłacenie potrzebnej gotówki. Wszystko bardzo sprawnie
    Skup aut Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, czy idzie gdzieś dokupić części do samochodów bburago? konkretnie poszukuje dla ferrari f50?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)