wtorek, 20 marca 2018

Powrót do starego zbierania, czyli skala 1:43 rządzi. Citroen C4 Bburago

Witam! Od dobrych kilku dni chodziła za mną myśl, by jednak skoncentrować się najmocniej na skali królewskiej tj. 1:43. Pisząc po prawdzie to skala, która daje mi najwięcej frajdy z bycia kolekcjonerem modeli. Skala 1:18 jest zbyt duża. Co do 1:24 kupiłem ostatnio kilka modeli, ale coś czułem, że to nie to... ;) Co innego ze skalą 1:43. Te auta, głównie Bburago, Welly czcy Schabak, cieszą moje oko najbardziej i mam na nie miejsce. Bburago i Welly można często nabyć za kilkanaście złotych, są dostępne w wielu miejscach i... budzą sentyment. Idąc tym tokiem myślenia dziś za 14 złotych nabyłem ładnego Citroena C4. Nie może zabraknąć określenia - cieszy oko :) Pocztą idzie już do mnie Volkswagen Polo V GTI od Bburago w skali 1:43. Poniżej kilka zdjęć 1:43 (wspomniany citroen i większość moich modeli 1:43).






3 komentarze:

  1. Czyżby masz teraz dwa citroeny C4 w kolorach niebieskim.
    Zawszę sprawdzaj różnice. Różnice mogą byś na podwozu i w odcieniach lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. W kwestii sprzedaży samochodów najlepiej sprawdza się skup aut Warszawa. Firma ta oferuje odkupienie starego samochodu i wypłacenie potrzebnej gotówki. Wszystko bardzo sprawnie
    Skup aut Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za czerwona reprodukcja nad klimatyzatorem w samochodzie?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)