piątek, 27 marca 2020

Bburago 1:24. Dwa nowe nabytki - Ferrari F40 1987 i F50 Hard Top

Dzisiaj dotarły do mnie dwa modele, które kilka dni temu wylicytowałem na allegro. Bburago made in Italy w skali 1:24, w dodatku obydwa z pudełkami. Auta mają już swoje lata, o czym świadczą pudełka, których w sklepach już naturalnie nie dostaniemy :) Ferrari w żółtym lakierze? Ale jak to? Mi się podobają. Niebawem jak czas pozwoli wrzucę więcej zdjęć, a póki co to, co poniżej. Pozdrawiam kolekcjonersko-motoryzacyjnie.




13 komentarzy:

  1. cześć!
    Czy Pamiętać naszą rozmowę o Żółtym F.40.
    Mam go w kawałkach w złomie.
    Ale F 50 w kolorze żółtym jeszcze nie zdążyłem go dorwać,ale mam bardzo dużo podróbek w skali 1:43 z różnych serii.
    Gratulacje za pięknie modele.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka kilka tygodni temu powiedziała mi że na pewno bardzo dobrze zrobię jak zdecyduje się na zakup https://lifeplanet.pl/oczyszczacz/sharp-kc-g50euh .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka tygodni temu wszedłem na ten blog trochę przypadkowo. Sam na pewno zostanie na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiamy kolekcję, choć sami wolimy nieco większe maszyny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale, że BBurago piszę się przez 2 "B" to dla mnie nowość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak faktycznie jest. Kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale w definicji BBurago "to odlewana z metalu marka samochodów zabawkowych". Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wczoraj po namowie mojej małżonki zdecydowałem że kupię bardzo dobre suplementy z http://natural.pl/ Natural Pharmaceuticals . Suplementy bardzo pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie rozwiązane! Polecam Wam najlepszą stronę w sieci z elektryką wszystkich aut jeżdżących po naszych drogach, więcej na http://auto-schematy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. miło sie czyta takie blogi

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja do pozazdroszczenia, dobrze mieć taką pasję i ją stale realizować. Wiele osób zbiera modele samochodów, mimo, że są i tacy z nich którzy nie posiadają własnego auta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie wartościowy wpis. Super

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)