środa, 25 marca 2020

Fiat 126 Maluch Kolekcja PRL. Tani wiosenny zakup na Orlenie

Udając się dzisiaj do pracy, pamiętam o kwarantannie, ale za coś trzeba żyć więc podróżuję samochodem :), wstąpiłem na Stację Orlen. Celem było paliwo, szybka przekąska i model Fiata 126 p, który już jakiś czas temu wpadł mi w oko. Zbierałem się w sobie, a przy okazji zrobiłem już trochę wiosennych porządków w swoich modelach, więc mając czerwonego Fiata 126 od KAP, zdecydowałem się na zakup bardzo ładnego brązowego modelu innego producenta. Obywa auta już stoją koło siebie i prezentują się bardzo ładnie. A i cena, tego dzisiejszego nabytku, bardzo atrakcyjna: jedyne 21,99 zł. Polecam.

Poniżej zdjęcia. Zapraszam do oglądania :)















15 komentarzy:

  1. Witaj
    Piękny Maluszek w mojej kolekcji właśnie brakuje choćby 1 jego modelu zmieni się to za pare miesięcy;-) ja wolałbym KAP bo ma ładniejszy tył z drugiej strony ten z daffi też jest świetny zwłaszcza w brązowym oprócz tylnych lamp;-) więc zobaczę;-) a na ostatnim zdjęciu widzę sporo 1:24 w tym poloneza a poniżej 500 gardiniera jakiej firmy?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, miedzy tymi dwoma modelami jest kilka różnic, ale podobają mi się jednakowo :) Szkoda tylnych lamp daffi, ale za to przód bardzo porządny. Mam sporo 1:24, na zdjęciu to oczywiście tylko część kolekcji, którą co jakiś czas odbudowuję. Giardiniera Leo Models.Pozdrawiam

      Usuń
    2. Może i ja kupię daffi zobaczę;-) moja główną skala jest 1:43 1:24 mam 3 2 Leo Models Polonez I Alfa 8C oraz Giulie Z bburago;-) jeszcze planuje kupić tylko terzo millenio I ibize I i w tej skali będę spełniony ;-) tylko już w 1:43 i dużo mniej licznie w 1:18 będę kupować

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ale zauważyłem,że w maluchu brązowym nie ma haka holowniczego.
    Byłem przekonany,że w tej serii dorzucą.
    Dzięki Twoim zdjęciom widać,że osoby na allegro dorabiają haki i dokładają do zestawu przyczepę Niewiadów z KAP-u i podwyższają cenę.
    Skoro polecasz tego maluszka, to ja też w wolnej chwili zobaczę moje stacje i może to autko kupię,bo ten odcień mi bardziej przypomina kolor pomarańczowy,którym jeździliśmy przez 40 lat.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam ten model i byłem bardzo zaskoczony jak go wypatrzyłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kolekcja. Mnie jednak interesują nowe samochody i taką kolejkę chcę sobie stworzyć. Teraz to mam w planie zakup samochodu nie modelu i szukam fajnych ofert by móc wziąć leasing https://clicklease.pl/oferta/leasing-samochodow-nowych-i-uzywanych/ jakbyście mieli coś ciekawego to dajnie znać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis, ciekawa pasja

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zbierałem tę kolekcję! Niestety całej nie udało mi się zebrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolekcja. Gratulacje cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)