wtorek, 15 lutego 2022

Nowe nabytki retro: K 65 Plymouth Trail Duster Matchbox 1978 oraz Vauxhall Astra GTE 16V Corgi ok. 1:43

Dziś przypadkiem przechodząc obok sklepu ze starociami z Wielkiej Brytanii mieszczącym się w Gorlicach (Małopolska) postanowiłem do niego zajrzeć. Zwykle omijałem go idąc za swoimi sprawami (m.in. szukając koszulek piłkarskich w lumpeksach i spiesząc do pracy), ale tym razem zaszedłem. Pamiętałem o tym, że będąc tam w ub. roku kupiłem kilka fajnych starych modeli samochodowych, w skali bodajże 1:87. Dziś moim oczom ukazało się kilka metalowych cudeniek, ogółem nabyłem cztery modele, w tym autobus z otwieraną pokrywą silnika. Najbardziej ucieszyły mnie jednak Vauxhall Astra GTE 16V od Corgi oraz Plymouth Trail Duster z 1978 (Matchbox). Auta kosztowały 4 i 5 zł. Podobnie autobus i straż pożarna dla synka. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć. 









8 komentarzy:

  1. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe modele. Super jest ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kolekcja. Jest się czym pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ! zapraszam pod ten link przemkapasja.blogspot.com na oglądanie naszych poczciwych polonezów w moim nowym wpisie.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  6. Te modele samochodów prezentują się rewelacyjnie. Zachwycił mnie ten wpis.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)