czwartek, 27 marca 2014

Nabytek z krakowskiej giełdy - Mercedes 300 SL Bburago 1:43

W niedzielę już o piątej rano wraz z sąsiadem oraz znajomym, który handluje autami, wybraliśmy się na krakowską giełdę samochodów. Sąsiad chciał kupić Audi A3. Prawdziwe - jeżdżące. Ja wybrałem się jako towarzysz podróży, ew. doradca klienta, czytaj sąsiada. 

Na giełdzie można kupić praktycznie wszystko. Tłumy kupujących/odwiedzających nieprzebrane - jako to w ... niedzielę. Stoisk setki. Pył. Alufelgi. Resoraki. W skali 1:1 królowały Audice i VW. Kilka samochodów naprawdę ładnych. Kiełbasa z rożna. Halogeny LED. Hot-dogi. Nakładki na tłumiki. Karkówka wędzona leżąca sobie w plastikowym pojemniku, delikatnie przykurzona. Itd. Ot, niedzielna giełda .

Wtem kątem oka na jednym ze stoisk dostrzegłem poustawiane na kocu modele w liczbie sześciu sztuk. Był wśród nich "włoski" Mercedes 300 SL od Bburago. Reszta chińska, plastikowa. Nie namyślając się długo - zagaiłem do handlarki - za ile Merc. Patrząc na mnie nieco od niechcenia - może Pani była już znużona, a może lekko zdziwiona - odpowiedziała, że 3 zł. Transakcja była szybka :) Auto jest w  stanie bardzo dobrym, co cieszy mnie jeszcze bardziej. 

Zagaiłem również o BMW Z4 od Maisto - tym razem skala 1:18. Stan bdb. Bez pudełka. 100 zł. Pewnie do negocjacji. Koniec końców, nie miałem w portfelu aż tyle, a kartą płacić się nie dało. Jeśli bym je nabył - to zmyślą o zarobku. Hmm, ciekawe po ile chodzą na allegro? 

W sumie, a czego przecież nie planowałem, nabyłem Mercedesa :) Radość była spora. Sąsiad nie kupił Audi, więc wyszło na moje. Merc umilał nam drogę jak tylko mógł - co nieco też przewiózł. Miło było. Posłuży :) 















25 komentarzy:

  1. Mi jeszcze dużo brakuje żeby Ci dorównać, ale powoli też buduje swoją kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hobby świetne ale ten model jak na Burago taki trochę dziwny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To starszy model Bburago. Te sprzedawane obecnie są nawet inaczej lakierowane, wg. mnie grubiej.

      Usuń
  3. Dot. Zdziwienie dzięki Welly - Nysa 1:34
    Cześć Czy zapisałeś się na przedsprzedaż,bo wcześniej wspominałeś o tym modeliku? Jeżeli jeszcze nie to w niektórych marketach można go znaleźć w cenie normalnej. Polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację. Nysa już do mnie jedzie :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dot.Mercedes 300 SL Bburago 1:43.Modelik superowy,ale wydaje mi się,że skrzynie biegów masz zupełnie inną?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. aa ile się zbierało takich modeli :) świetna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To hobby dla każdego fana motoryzacji w każdym wieku - zawsze można wrócić do swej pasji ;)

      Usuń
  6. Sąsiad dobrze trafił z tym doradcą klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam
    mamkilka modeli bburago na sprzedaz , w skali 1:43 , jesli jestes zainteresowany pisz na emial (rafi23@autograf.pl) podesle zdjecia i spis modeli

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie sama motoryzacja to bardzo fajna działka i muszę przyznać, że mnie od pewnego czasu także interesują kwestie ubezpieczeń. Jak czytałam niedawno na stronie https://kioskpolis.pl/zakres-terytorialny-ubezpieczenia/ to jest takie coś jak zasięg terytorialny ubezpieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy miałem problem z uruchomieniem silnika na stacji benzynowej, wezwałem pomoc drogową z https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/. Przybyli szybko, zdiagnozowali usterkę i pomogli mi uruchomić samochód. Są profesjonalni i rzetelni w swojej pracy. Gorąco polecam ich usługi!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)