środa, 12 marca 2014

Nowe nabytki 1:43 - głównie Bburago

W ostatnim czasie tak się jakoś złożyło, że nabywałem głównie modele Bburago. Część z nich na allegro, część w sklepach w bezpośredniej sprzedaży. W moim mieście modele Bburago w skali 1:43 można kupić już za 10,90 pln. To dobra cena. Na allegro jest z tym gorzej - głównie przesyłka dodaje niepotrzebnych kosztów, skoro można nabyć auto taniej i na miejscu.

Wyszedłem nieco poza profil kolekcji. Do mojej Alfy Romeo 156 dołożyłem Alfę Romeo Brera. 156-óstkę mam od dziecka i darzę ją sporym sentymentem. Otrzymałem ją bodajże na Mikołaja od... ehkm Mikołaja oczywiście :) Bawiłem się nią jako dziecko i z czego się bardzo cieszę, auto przetrwało w jednej części. Być może dlatego, że zawsze szanowałem zabawki. Alfa ma sporo ubytków lakieru, jednak i tak bardzo mi się podoba. Odwiedzając ostatnio jeden ze sklepów wielobranżowych, zajrzałem na półkę z modelami Bburago. W oczy od razu rzuciła mi się piękna, czerwona Brera. Urzekła mnie nowoczesna linia nadwozia, nawiązująca jednak do tradycji tej włoskiej marki aut. I tak sobie myślę, że pewnie poszerzę profil kolekcji o modele Alfa Romeo, gdyż zwyczajnie mają w sobie to coś. Wiem, że ładny czerwony model wypuściło też Welly, zatem niebawem kolekcja Alf powinna się powiększyć o kolejne nabytki. Trzeba przyznać, że ich grille są piękne. 



Na allegro obserwowałem potencjalnych kandydatów do wzbogacenia kolekcji Audi. I udało mi się kupić za kilkanaście złotych Audi A3 Sportback od New Ray w kolorze srebrnym. Model cieszy oko, choć wiadomo - mógłby być lepiej dopracowany ale i tak najważniejsze, że nabyłem kolejnego przedstawiciela Audi, w dodatku w  oryginalnym pudełku i w bardzo dobrym stanie.


W sieci za kilka złotych sprawiłem sobie także sportowego Forda Sierrę (złomek ale kojarzę to auto z dróg, więc ocaliłem je od zapomnienia) zaś we wspomnianym sklepie wielobranżowym, do Alfy Brery dołożyłem żółte sportowe Renault Megane Sport od Bburago. Model jest bardzo dopracowany i posiada ładny złotawo-żółty kolor.  







Fot. http://srv2.betterparts.org

Ferrari zyskało kolejny model - czarne F50 od Bburago. Kupione za kilka złotych na allegro. Stan BDB. 

 Hot Wheels, który wisiał u mnie w samochodzie na lusterku.  
 Kolekcja ogółem. 

8 komentarzy:

  1. Cześć! Fajne modele dokupiłeś do swojej kolekcji. Do Twoich alf jeszcze Ci brakuje: Alfa GT ,Alfa Romeo 156 sedan, Alfa Romeo 159 Van. Czy planujesz uzupełnić swój zbiór o te marki?
    Podoba mi się także Twoje audi w kolorze stalowym.
    Mam podobne audi z firmy Mondo Motors z dawnych czasów.
    Jak byłbyś zainteresowany kupnem ALFY ROMEO 159 VAN w kolorze czarnym mam zapasowy egzemplarz(nowy, w oryginalnym pudełku) na sprzedaż lub wymianę na inny model, który z kolei mi brakuje do kolekcji. Pozdrawiam Przemek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo. Co do pytania - oczywiście, że planuję. W najbliższym czasie :) Też mi się podoba, choć jak podkreślam - mogłoby być lepiej wykonane.
      Co do tej Alfy 159 to byłbym może zainteresowany. Pisz na maila/jak dasz radę podeślij zdjęcia: remik.szurek.blog@onet.pl Pozdrawiam !

      Usuń
  2. O ale Bugatti bardzo fajne, nawet miniaturki pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba Bugatti, najbardziej ze wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardziej preferuję normalne samochody, gdyż nimi można przede wszystkim pojechać. Oczywiście ważnym jest bay taki pojazd posiadał ubezpieczenie OC https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod/oc które akurat w tym przypadku jest obowiązkowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie mnie bardziej interesują prawdziwe auta i chcę również aby mój samochód zawsze był sprawny. W każdym razie jak coś się zepsuje to w serwisie https://autoserwis-bialystok.pl/ zawsze poradzą sobie z jego naprawą.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)