wtorek, 4 marca 2014

Zdziwienie dzięki Welly - Nysa 1:34

Przeglądając wczoraj wieczorem aukcje internetowe natknąłem się na aukcję skali, której co prawda nie kolekcjonuję - mam może z trzy modele - ale niesamowicie mnie zainteresowała. Mowa o debiucie Nysy 522 w skali 1:34! 

Welly - przynajmniej na zdjęciach - odwzorowało model bardzo poprawnie. Ma być dostępny w 5 wersjach kolorystycznych (w. biała, czerwona, niebieska, kremowa, żółta), a ponoć wkrótce ma się pojawić również nadwozie milicyjne i inne. "Ma być" ponieważ na jedynej obecnie aukcji TUTAJ sprzedający pisze "PRZEDSPRZEDAŻ !!! CENA PROMOCYJNA WAŻNA TYLKO DO KOŃCA MARCA!!! 5 KOLORÓW AUTA DO WYBORU !!! WYSYŁKA NA PRZEŁOMIE MARCA I KWIETNIA ( dokładna data wysyłki podana będzie w tym okresie)". 

11 zamówień już zostało złożonych. Zastanawiam się i ja. Nysa choć z 1:34 ma ocierać się o skalę 1:43 - sklep zabawkownia.pl podaje: 

Model wykonany jest w skali 1:34-39

Wymiary opakowania: 15 x 7 x 6,5cm
Przybliżone wymiary modelu: 11 x 5cm, wysokość: 4,5cm

waga 1 szt.: 0,2kg

Kusi - prócz wszystkich walorów - również cena 12,50 pln. Nie ma szans kupić tego modelu taniej. Niedawno KAP wypuścił Nyskę i zanim zdążyłem pojawić się w sklepie - modelu już tam dawno nie było. Chyba zatem nabędę kilka wersji kolorystycznych z Welly. Brawo Welly. Również ze wzgledu na starego, poczciwego Volkswagena Santanę. Z niecierpliwością czekam na... Audi 80. Kto wie może się doczekam? Może być nawet w skali 1:34 :)




Fot. zabawkownia.pl

Źródło: http://www.wellydiecast.com/product.php?&cid=1&sid=5&page=1

Na dniach napiszę o mojej kolekcji 1:43, która wzbogaciła się o kilka egzemplarzy. Przyznam, że coraz bardziej podoba mi się Bburago - a cena w moim mieście 10,90 zł/szt. w porównaniu do Krakowa 14,90 tylko zachęca :) 















1 komentarz:

  1. Pamiętam jeszcze te samochody jak jeździły po naszych drogach i na pewno gdzie nie gdzie jeszcze można byłoby je spotkać. Jak dla mnie również istotnym jest to aby za każdym razem mieć kontakt do pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/oferta/ gdyż nigdy nie wiemy co nam może przytrafić się na trasie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)