wtorek, 27 marca 2018

Peugeot 207 Bburago 1:43

Witam! Poniedziałek był dniem zakupu Peugeota 207. Odwiedzając market Inter Marche w N.S. zaszedłem do działu z przyborami papierniczymi. Przy okazji zauważyłem stoisko z modelami od Welly i Bburago. Nie namyślając się długo postanowiłem przyjrzeć się kilku modelom. Moją uwagę przykuło BMW X5 w kolorze czarnym z karmelowym wnętrzem od Bb w skali 1:43. Nie zdecydowałem się jednak na zakup tego modelu (tym razem), ponieważ mam już srebrne X5. Wolałem Peugeota, którego w mojej kolekcji próżno było dotąd szukać (ładnie wykonany: plastikowe światła z przodu i z tyłu, płynne linie drzwi, maski, ładny grill i dobra cena: 12,99 zł). To auto popularne na naszych drogach, więc miło rzucić okiem na ulicę, gdy akurat przemierza ją 207 i pomyśleć: "mam takie na półce". :D :D :D Poniżej zdjęcia.

 






1 komentarz:

  1. W kwestii sprzedaży samochodów najlepiej sprawdza się skup aut Warszawa. Firma ta oferuje odkupienie starego samochodu i wypłacenie potrzebnej gotówki. Wszystko bardzo sprawnie
    Skup aut Warszawa

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)