piątek, 23 marca 2018

Volkswagen Polo GTI Bburago 1:43 nowe nabytki (yellow & red)

Witam! Dzisiaj moja kolekcja w skali królewskiej wzbogaciła się o dwa interesujące modele VW Polo GTI - z czerwonymi paskami grilla. Najpierw na allegro za 16 zł (+8,60 zł przesyłki) nabyłem żółte Polo. Nie miałem wcześniej takiego samochodu, a bardzo przypadł mi do gustu. Uznałem, że to bardzo dobra cena. Tymczasem dzisiaj będąc w mieście owiedziłem jeden ze sklepów papierniczo-chemicznych, gdzie natknąłem się na modele Bburago. Przy okazji, musiałem kupić druki na fakturę, na półce wśród fiatów punto i alf romeo zauważyłem... czerwone polo GTI. Cena 11,99 zł sprawiła, że radość z pozyskania auta była jeszcze większa. I tak oto mam teraz dwa modele Polo w GTI :) Poniżej zdjęcia. PS: dziś nabyłem ponadto Forda Kugę i Nissana GT-R (również po 11,99 zł za sztukę) - o nich na dniach.













3 komentarze:

  1. Cześć! żółty ładniejszy moim zdaniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W kwestii sprzedaży samochodów najlepiej sprawdza się skup aut Warszawa. Firma ta oferuje odkupienie starego samochodu i wypłacenie potrzebnej gotówki. Wszystko bardzo sprawnie
    Skup aut Warszawa

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)