piątek, 25 stycznia 2019

Mercedes 190E Bburago 1:43 Nowy Nabytek

Witam. Dziś dotarła do mnie paczka z klasycznym oldschool'owym Mercedesem 190 E od Bburago. Stan kalkomanii bardzo dobry. Stan modelu również. Nie ma jedynie pudełka. Poza tym bardzo cieszy mnie kompletna nieuszkodzona "gwiazda" z przodu, a jak wiadomo bez gwiazdy nie ma jazdy ;) Cena auta: 5 zł, zaś samej przesyłki 14 zł. No cóż, mówi się trudno. Auto z pewnością warte jednak inwestycji. Pozdrawiam modelarsko-motoryzacyjnie. 








6 komentarzy:

  1. Cześć! Gratulacje za super kolor.
    Ja mam mercedesa 190 E - niebieski - po obijany.
    Oraz jeżeli dobrze pamiętam z głowy kupowałem drugi niebieski bez wad lakierniczych. Także mam mercedesa - czerwonego z dawnych czasów i na sam koniec podróbkę białą ale nie wiadomo z jakiego jest producenta.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Przemku, czyli masz trochę tych mercedesów. Ja posiadam jeszcze kabrioleta z Bburago w 1:43 oraz w tej samej skali W120. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Tak,jeżeli dobrze pamiętam jeszcze mamy w kolekcji mercedesa 190 E z serii Welly.Ty masz kość słoniową,a ja mam zielony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dobry samochód zawsze płaci się bardzo dużo pieniędzy.Takie jest moje zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten model rzeczywiście bardzo ciekawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)