piątek, 11 stycznia 2019

Zimowe porządki. KAP 1:43 i kolekcja Ferrari Bburago 1:24

Witam noworocznie :) Zima sprzyja porządkom, przynajmniej w moim przypadku, podobnie zresztą jak wiosna, ale ona dopiero przed nami. Postanowiłem odkurzyć moje modele, schowane dotąd w kartonach - z braku miejsca. Kilkanaście modeli podczyściłem i wystawiłem na witrynce. Jeśli mowa o zbiorze Ferrari od Bburago (kupowane przez allegro i po wymianach z kolekcjonerami) uzupełniają go jeszcze model Schumachera w skali 1:43 w plastikowym blistrze oraz mniejszy modelik zakupiony na targu w Wiedniu (tzw. Flohmarkt) - Benetton w plastikowej witrynce (Michael Schumacher Collection Minichamps).
Co do aut z KAP posegregowałem je i złożyłem w kartonie jeszcze na jakiś czas, ale już szykuję dla nich półkę. To co widać na zdjęciu to obecnie cała moja kolekcja Kultowych Aut PRL, bez Fiata 125 stojącego przy komputerze.

W kilku reklamówkach mam ponadto sporo aut w skali królewskiej od Bburago i Welly – wiele modeli Ferrari - w oryginalnych pudełkach. Również szukam dla nich miejsca, ale są bezpieczne :)

Do przeczytania niebawem. Pozdrawiam modelarsko-motoryzacyjnie-kolekcjonersko!







 

5 komentarzy:

  1. Cześć! Czy dawno kupowałeś malucha w skali 1:21 tego czerwonego,a cenę mógłbyś mi też podać? Do tego tematu dochodzi zapytanie czy ten egzemplarz fiata kupowałeś przez internet czy bezpośrednio w jakimś sklepie?
    Jestem nim zainteresowany,stąd moje pytania.
    Kolejne - jak w żółtym maluchu z KAPrlu tak długo Tobie utrzymuje się hak holowniczy ?
    Mój wyleciał zaraz po otwarciu blistra.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Przemku, Malucha nabyłem przez allegro, kosztował około 59 zł razem z przesyłką. Żółty maluszek z KAP owszem posiada hak, po prostu mocno sie trzyma (Tobie trafił się pewnie z wadą fabryczną). Nie ma za to jednego lusterka w jednym z maluchów i w VW Golfie zielonym :( Ale co zrobić.

      Usuń
  2. Chyba każdy zbierał Burago w dzieciństwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządek to podstawa.Czy są to takie kolekcjonerskie autka, czy prawdziwe samochody. Po prostu jak coś się posiada,to trzeba oto dbać. Ja zawsze stosuję profesjonalne kosmetyki samochodowe . Wtedy dużo skuteczniej można takie zabiegi pielęgnacyjne przeprowadzać.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie:)